Stohování, skládání
Při stohování a skládání prvků různých tvarů i barev (koule, kostky, válečky, ploché prvky kulatých, trojúhelníkových i čtvercových tvarů s otvory) si dítě opět nejen hraje, ale také pracuje a učí se. Musí rozpoznat menší předměty od větších, aby je dokázalo naskládat na sebe tím správným způsobem – dítě velice rychle pochopí, že jinak mu stavba spadne.
Dále se naučí poznávat, které barevné prvky patří k sobě a které na druhou hromádku. U předmětů s otvorem si vypěstuje určitou soustředěnost při jejich navlékání na svislé tyčky.
Náročnější bude pro dítě práce s prvky s různými středovými otvory. Musí je přesně rozlišit a na profilovanou tyčku nasadit, navléknout či našroubovat prvek se správně zvoleným průřezem. Při těchto hrách se opět procvičuje jemná motorika, soustředěnost, zručnost, znalost barev, počítání a prostorové vnímání. A v neposlední řadě trpělivost.