Reklamace

Reklamace

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zboží v poškozeném obalu nepřebírejte a o také situaci nás neprodleně informujte.

PODMÍNKY REKLAMACE

Na naše zboží Vám dáváme záruku 2 roky. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
Jako záruční list slouží daňový doklad/ faktura. Záruka se vztahuje na všechny zjevné i skryté vady zboží - vady, které jsou neslučitelné s funkčností zboží a jeho užitnými vlastnostmi. Za vadu nelze považovat změnu vlastností zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku běžného opotřebení či nesprávného používání, popř. nesprávného zásahu. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji tedy reklamovat.

Postup reklamace

1) Pošlete formulář určený k uplatnění reklamace na email: obchod@ucenijeradost.cz s nadepsaným předmětem - "Reklamace"

2) Vyčkejte na potvrzení a vyjádření k reklamaci

3) Podle charakteru závady se dohodneme dál, zda vám vrátíme peníze nebo pošleme k vám svoz pro zboží určené k reklamaci (na detailech se už domluvíme)

Vše vyřešíme nejdéle do 30 dnů, ale pevně doufám, že tuto službu potřebovat nebudeme :-)

 

 

FORMULÁŘ PRO REKLAMACI ZBOŽÍ

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení