EDULUDO - TOPOLOGIX

Kód: 3051
VLASTNÍ FOTKY
Značka: Djeco
430 Kč / ks
Skladem (2 ks)

✅ naučná pomůcka

✅ upevňuje pojmy nad, pod, za, před, v

✅ procvičuje orientaci na ploše - řádek, sloupec

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

EDULUDO - TOPOLOGIX

Naučná hra, která zábavnou formou procvičí pojmy nad, pod, v, za, před - umístění zvířátka na obrázku. 

1

 

Co najdete v balení

Hrací desku

Dřevěná čtvercová deska, která má cca 20 x 20 cm. Na desce se nachází 25 prohloubených výřezů

2

 

Žetony

5 dřevěných žetonů, které nahrazují zvířátka. Žeton má v průměru 2,5 cm.

4

 

Karty s obrázky

20 druhů karet s obrázky, podle kterých děti procvičují správné umístění zvířátek.

5

 

Samokontrola

Karty s obrázky jsou oboustranné. Z druhé strany děti najdou správné řešení. Mohou si tak okamžitě zkontrolovat svoji práci bez dohledu přítomnosti dospělého.

7

 

Postup 

V první řadě bych děti seznámila s pojmy před, za, pod, nad, v, spojené s hlavní deskou. Můžete použít i jiné pomůcky, kde ukážete na hmatatelném modelu pojmy. Např. můžete použít krychli s nějakým předmětem. Tato fáze každému dítku může trvat různě dlouho.

3

 

Dítě si vybere kartu s obrázkem a připraví si žetony se zvířátky.

8_1

 

Samy nebo s pomocí určují prostřednictvím žetonů správné umístění zvířátek na obrázku. Musí tak propojit zvířátko (např. kočka, ptáček, myš,...) s objektem (např. domeček) a následné umístění (např. nad, pod, za,...).

10

 

Po umístění všech zvířátek si dítě kartu otočí a zkontroluje správnost.

11

 

Pro koho je hra určená

Je to velmi individuální, ale dle mého doporučení se může začít kolem 4. roku s pojmy a postupně přejít na samotnou hru. Hra je výborná pro předškoláky a mladší školáky, kteří se učí orientovat na ploše a upevňují si pojmy.

12 

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Hlavolamy, logické hry
Záruka: 2 roky
Výrobce: Djeco
Určeno pro: děti, pedagogy, rodiče
Věk: 4+
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
NB Avatar autora | 6.5.2022
Jsem velmi spokojená. Pomáhá dceři rozvíjet myšlení o prostoru.