MONTESSORI POMŮCKY

Montessori vzdělávání klade důraz na samostatnou činnost dítěte a na jeho svobodný rozvoj. Tato metoda má pomoci dětem zvládat činnosti praktického života a porozumět věcem kolem sebe. Motto Montessori přístupu zní "Pomoz mi, abych to dokázal sám." Z toho vyplývá, že by dospělý měl být podporou a vedením, aby dítě mohlo samo dosáhnout cíle

 

Nejprodávanější

Počítání do 10
Skladem (1 ks)
Kód: 4170
 
680 Kč
Žetony dvoubarevné, 20ks
Skladem (>10 ks)
Kód: 4047
Původně: 40 Kč  (–20 %)
32 Kč
Abeceda s pruhem malá tiskací
Skladem (1 ks)
Kód: 4179
 
720 Kč

Řazení produktů

Cena

251990
1251990

Značky

Položek k zobrazení: 81

Výpis produktů

4af9b668 88d7 40f2 a9b2 2fbafd300dbd
Novinka VLASTNÍ FOTKY
Počítání do 10
680 Kč / ks

Skladem  (1 ks)
Kód: 4170
4047 zetony dvoubarevne 20ks
Akce
Žetony dvoubarevné, 20ks
40 Kč
32 Kč / ks
(–20 %)

Skladem  (>10 ks)
Kód: 4047
7c6e59f5 08a0 4773 9344 f5ed058aaaf6
VLASTNÍ FOTKY
Abeceda s pruhem malá tiskací
720 Kč / ks

Skladem  (1 ks)
Kód: 4179
vyr 16klobouckovani
VLASTNÍ FOTKY
Pozice písmene ve slově
690 Kč / ks

Skladem  (2 ks)
Kód: 4161
vyr 200 Zvireci obydli
VLASTNÍ FOTKY
Zvířecí obydlí
520 Kč / ks

Skladem  (1 ks)
Kód: 4155
vyr 24rodinky
VLASTNÍ FOTKY
Zvířecí rodiny
460 Kč / ks

Skladem  (1 ks)
Kód: 4152
b9330dfc 7443 4c72 a98f d236a96aa704
VLASTNÍ FOTKY
Vývojová stádia - puzzle
490 Kč / ks

Skladem  (1 ks)
Kód: 4149
vyrp11 93Stinovani2
VLASTNÍ FOTKY
Odstíny barev - puzzle
480 Kč / ks

Skladem  (1 ks)
Kód: 4146
vyr 92Barevny kruh
VLASTNÍ FOTKY
Barevný kruh - přiřazování
370 Kč / ks

Skladem  (2 ks)
Kód: 4143
4122 kreativni hra batonnix
VLASTNÍ FOTKY
Kreativní hra - Batonnix
520 Kč / ks

Skladem  (3 ks)
Kód: 4122
37da351b 1b76 4c72 870a bd4a3e2b5002
Akce VLASTNÍ FOTKY
Čtyřboký jehlan
160 Kč
128 Kč / ks
(–20 %)

Skladem  (1 ks)
Kód: 4083
ca7b5232 8873 44bf 8c29 32a1c5bf64e1
Akce VLASTNÍ FOTKY
Válec
160 Kč
128 Kč / ks
(–20 %)

Skladem  (1 ks)
Kód: 4080

Ovládací prvky výpisu

81 položek celkem

V čem se tato alternativní pedagogika od té tradiční liší?

  • pedagog není pro děti autoritou, ale partnerem
  • žáci nejsou napomínáni a netrestají se
  • chyby a mezery ve znalostech mají být impulsem k prohlubování a opakování výuky
  • užívají se pomůcky a metodické materiály s přihlédnutím nejen k věku dítěte, ale rovněž na jeho zralost a psychický vývoj
  • posilování sebedůvěry a zdravého sebevědomí dítěte

V Montessori třídách nesedí děti v klasických školních lavicích, ale prostor bývá uspořádán do tzv. koutků. Děti mohou pracovat ve skupinách či samostatně, mohou se pohybovat, anebo se posadit tam, kde je jim to příjemné a tam vykonávají svou činnost. Hodnocení žáků za jejich odvedenou práci je pouze slovní.